Forex Art Of War Bok


Boknamn. Sun Tzu - The Art Of War. pdf (983 KB) Sun Tzus 8220The Art of War8221 är utan tvekan en av två stora böcker som skrivs om ämnet, den andra är generalmajor Carl von Clausewitzs On War. Andra kan innehålla 8220The Book of Five Rings8221 av samurakrigaren Miyamoto Musashi. 8220The Art of War8221 anses primärt som en klassisk avhandling om militär strategi 8211 som är Musashis arbete, medan Clausewitzs avhandling främst betraktas som ett arbete på krigsfilosofin. Det finns fortfarande en debatt om Sun Tzus identitet när han skrev sitt mästerverk. De flesta forskare argumenterar för att det går till den evocativt namngivna vår - och höstenperioden (7228211481BC). Vissa tror att det skrevs under den senare Warring States-perioden (4768211221BC). Under århundradena, och framförallt över det sista, har ett antal översättningar uppkommit. Denna granskare föredrar och rekommenderar det till US Marine Corps Brigadier General Samuel B Griffith, fullbordat 8220 i delnöjdhet av kraven för doktorgradsexamen8221 vid Oxford University i oktober 1960. Det har sålunda en akademisk rigor saknad från många andra översättningar kombinerat med Den gemensamma förnuftet med en tjänande soldat 8211 Griffith befallde den 1: a Marine Raiders Battalion på Guadalcanal, var chef för 1st Raider Regiment i verksamheten på New Georgia och befallde det tredje Marine Regiment i Kina. Engelska är ovanligt klart också, ger oss en bok som är lätt att läsa och förstå. Wikipedia, som har utmärkta poster på Griffith, Sun Tzu och 8220The Art of War8221, är värt att läsa i sig, noterar att boken består av 13 kapitel, som var och en ägnas åt en aspekt av krigföring. 8220 Det sägs vara det definitiva arbetet med militära strategier och taktik i sin tid, och fortfarande en av de grundläggande texterna.8221 Griffith noterar i sitt förord ​​att Sun Tzu ansåg krig 8220a en fråga av vital betydelse för staten8221, krävande studier och analys. Krigskonst är därför det första kända försöket att formulera en rationell grund för planering och genomförande av militära operationer. 8230 Hans syfte var att utveckla en systematisk avhandling för att styra härskare och generaler i det intelligenta åtalet om framgångsrikt krig. 8220Krigskriget har haft ett djupt inflytande över hela kinesisk historia och på japansk militär tyckte det att det var källan till strategiska teorier i Mao Tse-tungs och den kinesiska arméns taktiska doktrin. Genom Mongoltartarerna överfördes Sun Tzus idéer till Ryssland och blev en väsentlig del av hennes orientaliska arv. Krigskonst krävs alltså läsning för dem som hoppas kunna få en förståelse för den stora strategin för dessa två länder idag.8221 Faktum är att. En välimenterad, starkt antecknad och markerad kopia av denna bok borde ha en stolthet i varje militärt professionellt bibliotek. Diposkan oleh Yuk Hämta. di 08.36Forex Art Of War Boken Forex Art Of War Boken Forex Art of War-strategin är så effektiv eftersom dess fokus är DIG och det tar hänsyn till varje aspekt av handel som påverkar din framgång. Marknadskunskap, verktyg och tekniker Trading Logic som bra beslutsfattande och handelsmetoder är baserade på tankesättet som behövs för att övervinna psykiska svårigheter och uppnå ditt mål Steg-för-steg-Forex Art of War-strategin En skiss av lätt att förstå och väldefinierade mål Exakt hur Forex Trading fungerar Du kommer veta mer om hur Forex Trading verkar fungerar än 99 av marknaden Hur mycket tid och engagemang är obligatoriskt Hur man undviker onödiga risker - de flesta handlare förlorar alla sina pengar inom 90 dagar. Det här kommer inte att hända dig. Hur man använder tankegångar och principer för att vinna på någonting Hur man tar sig runt de psykologiska hinder som stör de flesta handlare Hur man gör vinster konsekvent Hur man skapar skriftliga regler Hur man utvecklar självdisciplinen för att konsekvent genomföra din plan Hur man spårar, utvärderar och får Mest från din handelserfarenhet Hur man balanserar din handelsmetod för att passa din personlighet Klicka här för att köpa och ladda ner Forex Art of War (47) Särskilt inledande begränsat erbjudande: Köp idag och få tillgång till våra premiumforum i 60 dagar utan kostnad ( 98 Value) Interagera med Vance och andra Sun Tzu Traders Se observationer Om marknaden, strategi och handelsmetod Ställ frågor om TradingComments från våra handlare Hej Vance, jag vill tacka för vad du gör Innan du loggar på ignorerade jag din medlem fullständigt feedback sida. Hahaha Eftersom det var på din webbplats, antog jag bara att de var tuffa eller manipulerade. I efterhand, nu när jag är medlem i en medlem, ser jag det som bara en återkopplingssida. Allt från dina medlemmar, helt ärlig och organisk. Vilket gör den sidan ännu mer imponerande, jag måste säga att jag anmälde dig, eftersom du är på jorden, seriös, väldigt erfaren och tillgänglig. Du täcker också alla aspekter av handel, inte bara strategi. Det faktum att du inte är en 8220youtube forex celb8221, gjorde inte överraskning och är en positiv för dig IMO Det finns för många som bor på att lära sig forex snarare än att faktiskt handla forex Jag gillar ditt motto av utbildning ser på dig, och träning ser du oss . Det förklarar exakt vad ditt program handlar om. Din pågående mentorskap är av stort värde för mig och för att inte tala om dina underhållande och informativa morgon sessioner. Din 1 procents rättegång är en no-brainer och din 12 månadsbetalningsplan är mycket generös. Jag har ingen tvekan om att rekommendera Vance till nybörjare eller icke-nybörjare, som är seriösa om att vara 8216konsistent lönsamma8217 i forex Moment of Clarity För några veckor sedan hade jag ett ögonblick av tydlighet. Efter ett år att lära sig Forex med Vance och handeln kom allt samman. Det var en av dessa stunder när allt du har studerat, övat och forskat allt kommer samman i en sammanhängande tanke. Ah Ahs ögonblick, jag förstår det nu Det var vad som hände för mig. Under ett år har jag studerat med Vance och handel. Jag har läst mer och mer som tiden gick. Öva och göra forskning. Det var strax efter att jag började lägga in fundamentals i Team Fundamentals Forum som jag hade insikt. Jag lyssnade på en morgon live inspelningar och Vance talade om kort och medellång sikt handel. Jag är inte säker på vad han sa eller vad han visade, men i det ögonblicket kom allting ihop och jag visste exakt vad han pratade om, vad marknadens grundläggande betydde och vad min handelsplan innebar. Det var den bästa känslan jag haft under mycket lång tid om Forex. Det var också första gången jag började detta jag fick inte en ångestattack eller upprörd mage vid tanken på att handla ett levande konto. Jag insåg att det inte är någon skillnad, så länge jag följer min handelsplan. Jag har inte gjort något att lära eller leta efter vägledning från Vance, långt ifrån det. Det betyder bara att jag förstår vad Vance har lärt oss och det låter mig lära mig mer. Grunden som Vance undervisar är viktigare än vad du kommer att lära dig i Forex. Utan det kommer du att misslyckas och förlora alla dina pengar. Mitt motto är Tålamod och Persistens. Rusa inte det, tvinga inte det. Var patient och fortsätt i ditt lärande. Jag njuter verkligen av ditt program. Det är mer än handel Det är ett sätt att tänka och ett sätt att leva på. Det holistiska tillvägagångssättet Vance lär inte bara hjälper dig med din handel utan med vardagen. Hans råd och rekommendationer för läsning har hjälpt till att förbättra det jag gör och hur jag gör det. Det här är en bra kurs och det är svårt att sätta pris på alla fördelar du får. Håll ett öppet sinne lyssna verkligen på vad som sägs och du kommer att göra mer än mästare valutahandel, du kommer att börja behärska ditt liv. I8217ve har handlat forex i ca 8 år sedan 2006. Under de första 7 åren spenderade jag tusentals dollar på otaliga online-handelsmetoder, robotar, spegelhandel och ingen av dem arbetade för mig. Jag blåste mitt konto om och om igen. Utöver alla mina förluster, spenderade jag hela dagen och natten limmade till min dataskärm och tittade på diagram. Jag hade ingen vinst och inget liv, och trots att jag arbetade hemifrån spenderade jag mer tid på mina diagram än hos min egen familj. Jag förbrukades med att försöka göra forex min försörjning och huvudsakliga inkomstkälla, men min utövade insats bröt mig bara till mer skuld och en enorm känsla av misslyckande. Det kändes nästan omöjligt att tjäna pengar handel. De flesta hade förmodligen slutat handel helt efter att ha tappat över 10 000, men jag trodde fortfarande att det var möjligt att göra en levande handelsexempel. När jag kom över Vance8217s Art of War-video på YouTube, handlade jag ett litet konto (1000) utan framgång. De gratis online-videor och gratis e-böcker som jag läste och tittade på visade sin allmänna handelsmetod som var så enkel men ändå så exakt och korrekt. Jag började till och med börja göra konsekvent vinst efter bara hans YouTube-videor, så jag visste att jag snubblat på vad jag har letat och hoppat på alla dessa år. Det faktum att han gav bort sin metod gratis och inte en smal tease-metod bara för att locka dig att betala för någon programvara eller EA och sedan låta dig klara sig själv var unik för mig. Så jag satte mitt levande konto på vent och gick med i hans forexartofwar-program. Vance hjälper dig att skapa en handelsplan, med hjälp av sin beprövade metod, utformad speciellt för varje enskild näringsidkare. Hans träning, forum, insikt och expertis är som ingenting jag någonsin stött på. För första gången på 8 år handlar jag med ett steg för steg plan som han hjälpte till att skapa för mig att lyckas med konsekvent vinst. Jag spenderar inte hela min dag limmade till mina diagram längre. Jag har strikta regler som jag följer som nu ger mig frihet och sinnesro jag aldrig haft handel med valutor. Trots att jag fortfarande har mer att lära mig genom min erfarenhet, är jag mycket uppskattande för Vance och alla i forumet som har hjälpt mig att komma till var jag är idag. I8217ve lärde mig mer om min handel och jag personligen under de senaste 7 månaderna från Vance än jag har de senaste 7 åren själv. Jag älskar verkligen ditt filosofiska förhållningssätt till handel. Jag uppskattar nu verkligen sammankopplingen av allt som är. Ditt program har gett mig alla nödvändiga verktyg för att jag ska utveckla min egen färdighet. Jag kunde skriva en uppsats som beskriver värdet av din vägledning, men för att uttrycka det kortfattat, tack för att du är skylten som visat mig minsta motstånds väg. I8217m tacksam för den rikedom av kunskap och utbildning du har gett mig. Tack för att du gjorde det riktigt, jag loggade med Vance för ungefär 7 månader sedan. Jag har varit upptagen med mina två små döttrar, så jag har arbetat mycket långsamt på programmet. Vance8217s program har många stora egenskaper. För mig är it8217s extremt flexibel. Och eftersom Vance tittar på dina framsteg PERSONLIGT, får du högkvalitativ utbildning. Livssessionerna är stora. Du interagerar DIREKT med Vance och andra handlare. Vance ger inte bara information och läromedel och berättar att du ska räkna ut det. Han tittar på dina träningshandlingar och ger dig personlig feedback. Och för mig är det den mest värdefulla utbildningen jag kan komma någonstans. Jag är en nyfiken person av natur. Jag har dabbled i många olika utbildningsfinansiella begrepp. Jag har alltid letat efter ett bra sätt att bli involverad på finansmarknaden. När jag sprang över ForexArtOfWar trodde jag att det bara var en annan av de webbplatser som ville ta dina pengar och lämna dig högt och torrt. Jag angav min kontaktinformation på hemsidan och förväntade mig inte att något skulle komma av det. Nästa morgon vaknade jag till ett samtal från Vance. Jag trodde 8220wow, de verkar på toppen av det, säkert det här är bara en av de telemarketers.8221 Han berättade om en gratis 30 dagars prov till hela utbildning av webbplatsen och sedan hand om träning med en rimlig kostnad efter en månad . Jag trodde på mig själv vi kommer att se vad som händer efter 30 dagar rätt jag åkte på jobbet då, så jag hade ganska lite ledig tid. Jag började lära mig så mycket som jag kunde så fort jag kunde. Jag kom till en punkt där jag hade lärt mig begreppen (så jag trodde). Jag tänkte att de bara skulle säga tack för pengarna, gå nu och använd dina pengar för att öva vad vi lärde oss. Det var inte vad som hände alls. Jag fick veta att inte öppna ett live konto och bara träna under ledning av Vance och hans lag tills jag visste exakt vad som hände. So8230.Här sitter jag ungefär 6 månader efter att ha kört i ForexArtOfWar och jag kommer mycket närmare att leva handel. Jag känner mig en miljon gånger säkrare om vad som händer på Forex marknaden än vad jag gjorde tidigare. Jag hade ingen kunskap alls. Jag vet nu att när jag börjar leva handel, kommer jag att förstå marknadens logik tillräckligt bra för att uppleva framgång. Vance har egenskaper som inte finns mycket ofta hos människor. Av någon anledning vill han mentorera oss när vi växer och gör oss bättre Forex-handlare. Det är som om allt han gör är bara för att hjälpa andra. Det är ett mycket beundransvärt drag som majoriteten av oss inte äger. Jag är märke spanking ny till Forex trading och har navigerat mig igenom webbplatsen och nivå 1 video och träning. Det är självklart att allt känns lite skrämmande men att bara sitta och fokusera varje dag och inte låta min rädsla och långsamma framsteg motverka mig är stor. Jag är vanligtvis mycket otålig men insåg att det bara kommer att landa mig i djupt vatten i Forex trading. Att bara gå igenom allt steg för steg med hjälp av tränare tvingar mig att fokusera, behärska och sedan gå vidare i rimlig takt. Vad jag tycker är särskilt motiverande är att se hur olika människor går fram till olika nivåer varje dag 8211 som verkligen är mycket inspirerande för mig och det håller mig fokuserad och upptagen att fortsätta. Detta är ett bra lärande samhälle och exakt vad en nybörjare som jag behöver. Det finns ingen ra, ra, ra om hur mycket pengar som görs och ingen stönande och klagar på hur mycket det går förlorat. Vance, tack för att du skapat ett sådant bra utrymme att lära och tacka alla för att bygga och underhålla ett sådant bra, positivt lärande samhälle. Om du letar efter en kanten på Forex marknaden är det här platsen att vara. Grundläggande och teknisk utbildning är viktig, men utbildning och disciplin är vad som sätter en Art of War-handlare apart från resten av marknaden. Du vet att du arbetar med den verkliga affären när programmet har utvecklats och centrerats kring principer från den enda, Sun Tzu. Vad som verkligen sätter detta program ifrån varandra är den psykologiska träningen du får också. Det är det som ger dig kanten som en näringsidkare. Du måste erövra dig själv innan du kan överleva på Forex-marknaden. Den extra fördelen med att ha psykologisk träning är att det har positivt påverkat alla aspekter av mitt personliga liv också. Att arbeta med Vance och hans team är ett nöje. Utbildningen och den sociala miljön är vänlig och viktigare, fokuserad. Om du vill ha en professionell, ingen nonsens, jordnära, praktisk och uppmuntrande tillvägagångssätt för Forex, då är Vance din man. It8217s prisvärd, och du får mer än du betalar för 8211 förutsatt att du ansöker dig själv och lita på programmet. Jag känner att jag inte kunde ha gjort det här snabbare med någon annan. Från nollhandel erfarenhet att gå på bara 5 månader 8211 och utan att kompromissa med kvaliteten på utbildningen. Att gå med i det här programmet har gjort mig mycket tacksam för att ha sparat och år av sorg från misslyckande. TACK Vance och teamet Vance8217s flexibilitet och tålamod gjorde det möjligt för mig att kombinera denna träning med sysselsättning och högskolearbete. I8217va har tränat med skam i lite över 18 månader nu. I8217ve har kompletterat universitetets arbete med handel på fritiden, så jag har sedan gått betydligt långsammare genom träningsprocessen än mina näringsidkare här på FAW. Jag var initialt förvånad över vance8217s engagemang för varje enskild trainee8217s färdigheter och omständigheter. I början påminner I8217d ofta om hur jag kommer att få på som jag visste att han hade 100s praktikanter och ville inte bli bortglömd i höstacken, men övertid Vance8217s åtgärder gjorde det klart att han sculpts programmet kring varje enskildes intressen och färdigheter så jag hade ingenting att oroa sig för Nu på nivå 3, spenderade Vance och jag timmar (30min i taget) utveckla och perfekta en hög sannolikhetsuppställning som jag är säker på att använda. Det fantastiska är att jag gjorde allt själv. Det är därför jag tror att Vance är bra att vara tålmodig med sina praktikanter, i motsats till andra Forex-program, väntade Vance tills jag observerade rätt beteende själv och ledde mig bara på rätt spår . Vance tillät mig att skriva och utveckla varje del och nyans av mitt eget system för mig själv som ger mig en solid känsla av tillfredsställelse och trovärdighet när man utför beslut i realtid. Den mest värdefulla aspekten av detta program är dock den fria visdomen han ger. Vance8217s metodiska och psykologiska tillvägagångssätt för att inte bara handla, men verkliga erfarenheter från världen har verkligen lärt mig mycket och hjälpte mig att ta itu med dagens möten med mer av ett logiskt planerat perspektiv. Hans rant om förväntningar, konsistens, genomförande och antaganden tenderar jag att finna alltmer intressant, så ofta är hans livserfarenheter och råd de jag tycker är värda och uppskattar. Att bli medlem i detta program utspelar sig snabbt för att vara en av mina mest stolta beslut i mitt liv i en ålder av 22 år. Jag skulle verkligen rekommendera en vän att försöka minst ett par månader med FAW-laget, och när du ser ljus, you8217ll vill aldrig lämna Friskrivningsklausul: Forex Art of War och Vance Williams tror att kunden borde vara medveten om riskerna i samband med counter-the-counter, spot Forex. Forex trading är mycket spekulativ i naturen vilket kan innebära att valutapriser kan bli extremt volatila. Forex trading är högt utnyttjad, eftersom det krävs lågmarginaler normalt krävs en extremt hög grad av hävstång i valutahandel. En relativt liten marknadsrörelse kommer att få en proportionellt större inverkan på de medel du har deponerat. Du kan hålla en total förlust av dina pengar. Eftersom möjligheten att förlora hela ditt kontanta balans existerar, bör spekulation på Forex-marknaden endast utföras med riskkapital som du har råd att förlora, vilket inte dramatiskt kommer att påverka din livsstil. Forex Art of War drivs stolt av WordPress och BuddyPress. Bara en annan WordPress Theme utvecklad av Themekraft. Forex Art of War ebook Få Forex Art of War ebook Online Forex Trading Service webbplats Forex Trading brottslig Forex Art of War ebook Forex Art of War ebook Få Forex Art of War ebook Online Forex Trading Service webbplats Forex Trading Kriminell forex konst av krig ebook Forex konst av krig ebook Få Forex Konst av krig ebook Online Forex Trading Service webbplats Forex Trading brottslig Forex Konst av krig ebook Forex Konst av krig ebook Få Forex Konst av krig eBok Online Forex Trading Service webbplats Forex Trading brottslig valuta Konst av krig ebook Forex konst av krig ebook Få Forex Konst av krig ebook Online Forex Trading Service webbplats Forex Konst av krig ebook Få Forex Konst av krig ebook Online Forex Trading Service webbplats Forex Trading brottslig Forex Konst av krig ebook Forex Art of War ebook Få Forex Art of War ebook Online Forex Trading Service webbplats Forex Trading brottslig Forex Art of War ebook Forex Art of War ebook Få Forex Art of War ebook Onli Ne Forex Trading Service webbplats Forex Trading kriminell Forex Art of War ebook Artisk Forex Art of War ebook Trading Breakouts är en av de mest beprövade metoderna för handel med valutamarknaden eftersom när priset bryter ut ur ett etablerat handelsområde fortsätter det ofta Att flytta starkt i den riktningen. Därför finns det några bra vinster att göra. Det finns många olika sätt att hantera breakouts. Du kan vänta på en tyst dagstid, till exempel när priset knappt rör sig och är begränsat till ett mycket smalt område och vänta på att en breakout ska äga rum, eller du kan använda bollingerband och vänta på att de ska smala eftersom det här Föregår ofta en stark breakout. Men i den här artikeln vill jag prata om en viss strategi som innebär öppningsintervall. Ive har experimenterat med denna strategi på GBPUSD och EURUSD paren nyligen och det verkar fungera mycket bra. Vad du egentligen gör är att titta på öppettiderna mellan 00.00 och 06.00 GMT (eller 08.00 om priset fortfarande ligger inom detta område fram till den här tiden) och rita två horisontella linjer som markerar de höga och låga poängen för denna period. Då väntar du bara på att priset ska bryta ut och stänga ovanför (eller under) en av dessa linjer och ta motsvarande långa eller korta positioner.

Comments

Popular posts from this blog

24 Alternativ Handel

Forex T1232

Block Handelsstrategier